انجمن روانشناسی ایران

انجمن روان‌شناسی ایران

درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج‌ها (راهنمای درمانگران برای استفاده از توجه‌آگاهی، ارزش‌ها و آگاهی از طرحواره‌ها در بازسازی روابط)

  • صفحه اصلی
  • درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج‌ها (راهنمای درمانگران برای استفاده از توجه‌آگاهی، ارزش‌ها و آگاهی از طرحواره‌ها در بازسازی روابط)
درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج‌ها (راهنمای درمانگران برای استفاده از توجه‌آگاهی، ارزش‌ها و آگاهی از طرحواره‌ها در بازسازی روابط)

نویسنده: اَویگیل لِو، متیو مک‌کی

مترجم: مرتضی کشمیری، پیوند جلالی

با مقدمه: دکتر لادن فتی

موضوع: روان‌درمانی و مشاوره – خانواده درمانی، زوج درمانی

موضوع مرتبط: روان‌درمانی و مشاوره – درمان‏‌های موج سوم

تاریخ چاپ: 1397

معرفی کتاب:

این کتاب راهنمایی جامع و بسیار کاربردی در کمک به زوج‌ها برای غلبه بر مشکلات و بنا نهادن روابطی غنی و صمیمانه است. گردآوری مجموعه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها، تمرین‌ها و شرح جلسات درمانی باعث شده این کتاب منبعی عالی برای تمام زوج‌درمانگران ACT باشد. در این کتاب جذاب که ترکیبی است از درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی (ACT) و زوج‌درمانی طرحواره‌محور، نویسنده‌ها توضیح می‌دهند چطور عوامل زمینه‌ساز مشکلات بین‌فردی را کشف و دردی را که ایجاد می‌کنند درک کنیم. آنها شمار زیادی از گفتگوهای شایع در جلسات درمانی را آورده‌اند تا نشان دهند هر گام از این رویکرد درمانی جدید چطور طی می‌شود. انجام مؤثر زوج‌درمانی کار بسیار دشواری است؛ این کتاب به‌طور قابل توجهی مهارت‌های بالینی شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند زندگی زوج‌هایی را که دچار بحران شده‌اند بهبود بخشید.

اَویگیل لِو روان‌درمانگری است که در تلفیق ACT و طرحواره‌درمانی برای تقویت روابط، صاحب‌نظر و تجربه است. او با افرادی که به مشکلات بین‌فردی، اضطراب، تروما و اختلالات خلقی دچار هستند نیز کار می‌کند.

متیو مک‌کی استاد دانشگاه برکلی متخصص رفتاردرمانی شناختی برای اضطراب و افسردگی است و کتب بسیاری در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی از جمله ACT و زوج‌درمانی تألیف کرده است.

دفتر انتشارات انجمن
  • دفتر نشریه بین المللی روان‌شناسی:

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش کوچه هفت پیکر

تلفن :19-88770011

  • دفتر نشریه روان‌شناسی معاصر:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

 
آدرس انجمن روان‌شناسی ایران:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

کدپستی: 

1555716755

تلفن:  09367740873 (ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهاشنبه، از ساعت 9 الی 14)

فکس: 86120659

کلیه حقوق برای انجمن روانشناسی ایران محفوظ است. – 1400©

طراحی سایت توسط شرکت مهندسی اشاره شرق