انجمن روانشناسی ایران

انجمن روان‌شناسی ایران

دکتر عبداله امیدی

نام و نام خانوادگی: دکتر عبداله امیدی

دکتر عبداله امیدی در سال 1344 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را تا پایان دبیرستان، در شهرهای نجف آباد و اصفهان به پایان رسانید ، وی در سال 1366 در دانشگاه اصفهان پذیرفته شد و دوره ی کارشناسی روان­شناسی بالینی را با رتبه­ی ممتاز در سال 1369 خاتمه داد . وی در سال 1379 با بالاترین رتبه ی کنکور در کارشناسی ارشد روان­شناسی عمومی دانشگاه تهران پذیرفته و پس از طی یک ترم وارد دوره ی کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی انستیتو روان پزشکی تهران شد. وی شاگردی اساتیدی چون مرحوم آقای دکتر براهنی و جناب دکتر مهریار را از افتخارات خود در دوره ی کارشناسی ارشد می داند. پس از آن جهت گذراندن طرح نیروی انسانی در سال 1374 به عضویت هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان درآمده و تاکنون درهمین کسوت مشغول به خدمت می­باشد . در این دوران سرپرستی دانشگاه پیام نور مرکز نظنز را به مدت 6 سال به عهده داشته و منشأ خدمات عمرانی و آموزشی بسیاری در مدت مدیریت خود بوده است، در سال 1382 وارد دوره ی دکتری تخصصی روان­شناسی بالینی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی گردیده و در سال 1387 پس از فارغ التحصیلی به عنوان استادیار به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داده­اند.

دکتر امیدی علاوه بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی از سال 1370 با تأسیس مرکز مشاوره در کاشان و کار در کلینیک های مختلف روان­شناسی به روان درمانی و مشاوره اشتغال داشته و سابقه ی ویزیت هزاران مراجع را در کارنامه ی بالینی خود دارد .

وی از سال 1380 نسبت به موضوعات آموزشی و درمانی در حیطه ی حضور ذهن و پذیرش علاقه نشان داد و از آن زمان تاکنون بیشترین فعالیتهای آموزشی و درمانی خود را متمرکز براین رویکردها کرده و در محضر اساتیدی چون دکتر پروانه محمدخانی، در این مقوله ها تخصص و مهارت بالایی کسب کرده و تاکنون سخنرانی های داخلی و بین المللی بسیاری در کنگره ها داشته و بیش از 30 عنوان مقاله در زمینه های مختلف بویژه موضوع حضور ذهن به چاپ رسانیده است . به علاوه در چاپ سه عنوان کتاب مشارکت داشته است.

در حال حاضر با راه اندازی دوره کارشناسی ارشد روان­شناسی بالینی و مشارکت در راه اندازی دکتری تخصصی مطالعات اعتیاد به توسعه ی کمی و کیفی این دانش ها پرداخته و مدیر گروه روان شناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و عضو هیأت مدیره و مسئول کمیته آموزش انجمن روان­شناسی بالینی می باشد.

وی با همکاری اعضا گروه و اساتید برجسته روان­شناسی تاکنون دو سمینار با عنوان موج سوم درمان های رفتاری در دانشگاه برگزار کرده و امیدوار است بتواند رویکرد های نوین درمانی را در جامعه ی روان شناسی و حرفه های وابسته توسعه دهد.

دفتر انتشارات انجمن
  • دفتر نشریه بین المللی روان‌شناسی:

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش کوچه هفت پیکر

تلفن :19-88770011

  • دفتر نشریه روان‌شناسی معاصر:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

 
آدرس انجمن روان‌شناسی ایران:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

کدپستی: 

1555716755

تلفن:  09367740873 (ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهاشنبه، از ساعت 9 الی 14)

فکس: 86120659

کلیه حقوق برای انجمن روانشناسی ایران محفوظ است. – 1400©

طراحی سایت توسط شرکت مهندسی اشاره شرق