انجمن روانشناسی ایران

انجمن روان‌شناسی ایران

خواستار تداوم فعالیت خانۀ اندیشمندان علوم انسانی هستیم

  • صفحه اصلی
  • خواستار تداوم فعالیت خانۀ اندیشمندان علوم انسانی هستیم

خواستار تداوم فعالیت خانۀ اندیشمندان علوم انسانی هستیم

جناب آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران
دریافت اخباری در خصوص خانۀ اندیشمندان علوم انسانی، نگرانی‌های جدی ای را درباره نحوۀ تداوم فعالیت این نهاد ارزشمند در آحاد جامعۀ علمی و نهادهای صنفی- حرفه ای ایجاد کرده است. از شهرداری تهران که خود جایگاهی مردم‌نهاد است انتظار می‌رود همانطوری که از بدو تاسیس خانۀ اندیشمندان علوم انسانی همکاری و حمایت موثری با آن داشته است، حریم و حرمتِ یکی از افتخارآمیزترین نهادهای مردمی خود را باز هم پاسداری کند.
انجمن روان‌شناسی ایران به عنوان بزرگترین انجمن روان‌شناسی کشور که از خدمات خانۀ اندیشمندان علوم انسانی برخوردار است، کارنامۀ دوازده سالۀ این مجموعه را درخشان ارزیابی می‌کند؛ خانه‌ای که با تسهیل فعالیت انجمن‌های علمی کشور در حوزۀ علوم انسانی، دعوت از طیف متنوعی از استادان دانشگاه و تخصیص امکانات به طیف وسیعی از مخاطبین به وظیفۀ اساسنامه‌ای خود عمل کرده است و سرمایه اجتماعی غبطه آمیز و بی بدیلی را برای شهرداری تهران فراهم کرده است. آیا خیل دانشجویان و مردمان عادی مشتاق که به سوی خانۀ اندیشمندان علوم انسانی سرازیر می شوند تا دانشگاهی را در این مکان ارزشمند تجربه کنند برای شهرداری مایۀ مباهات نیست؟ آیا حفظ حرمت این همه پاساژ خالی از مشتری برای شهرداری از حفظ مکانی کوچک برای مشتاقانِ تبادل همه گونه اندیشه در انواع علوم انسانی مهم تر است؟ همانطور که اطلاع دارید خانۀ اندیشمندان برای نمونه از ادیان و عرفان تا هوش مصنوعی و دسترسی به آخرین پیشرفت‌های علوم اعصاب در کمک به سلامت روان جامعه، از تاریخ و جغرافیای سرزمین عزیزمان تا حقوق و علوم سیاسی، از جامعه شناسی و علوم اجتماعی تا محیط زیست، هنر و عمران در جامعه، به اعتلای ذهنی مخاطبین پرداخته است.
انجمن روان‌شناسی ایران، با داشتن بیش از سی و پنج هزار عضو، به‌عنوان انجمن برتر علوم انسانی کشور و نماینده‌ای معتبر از جامعۀ علمی روان‌شناسی کشور، تدوام فعالیت خانۀ اندیشمندان علوم انسانی را به خاطر اثربخشی آن به جد مورد تأکید قرار می‌دهد.
انجمن روان‌شناسی ایران

دفتر انتشارات انجمن
  • دفتر نشریه بین المللی روان‌شناسی:

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش کوچه هفت پیکر

تلفن :19-88770011

  • دفتر نشریه روان‌شناسی معاصر:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

 
آدرس انجمن روان‌شناسی ایران:

تهران، سیدخندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول)، پلاک ٣٧، طبقه سوم

کدپستی: 

1555716755

تلفن:  09367740873 (ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهاشنبه، از ساعت 9 الی 14)

فکس: 86120659

کلیه حقوق برای انجمن روانشناسی ایران محفوظ است. – 1400©

طراحی سایت توسط شرکت مهندسی اشاره شرق